Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. Gdzie można kupić bilety?
Bilety na nasze wydarzenia można zakupić:
a)      Stacjonarnie: w kasie biletowej w CKK Jordanki, Al. Solidarności 1-3, 87-100 Toruń. Kasa czynna jest od wtorku do soboty w godzinach 13.00 - 19.00 oraz na godzinę przed koncertem (w miejscu gdzie będzie się on odbywał). Dane kontaktowe: tel: 56 642 43 79, e-mail: kasa@tos.art.pl
b)     On - line:
poprzez stronę www.biletytos.pl , www.tos.art.pl oraz bilety24.pl

2. Czy można zwrócić zakupiony bilet?
Jeżeli bilet został zakupiony w kasie stacjonarnej, jego zwrot jest możliwy na zasadach ujętych w § 7 regulaminu sprzedaży znajdującego się jako załącznik na stronie: http://tos.art.pl/pl/static_32_234_Bilety___sezon_artystyczny_2019_2020.html
Jeśli bilet był kupiony w sprzedaży internetowej- nie podlega zwrotowi, zgodnie z w/w regulaminem, opublikowanym na stronie www.tos.art.pl, w zakładce BILETY.

3. Czym jest Voucher?
Voucher – bilet prezentowy uprawnia do uczestnictwa w jednym wybranym koncercie po jego wymianie na bilet wstępu w kasie biletowej. Voucher można zakupić w kasie stacjonarnej. Vouchery dostępne są w dwóch wariantach – o wartości 40 zł i 60 zł.

4. Czy podczas koncertu można filmować lub robić zdjęcia?
Z uwagi na prawa autorskie i pokrewne nie można nagrywać ani fotografować artystów w trakcie koncertu.

5. Ile trwa koncert?
Zwykle koncert trwa około dwóch godzin. Koncerty symfoniczne zazwyczaj składają się z dwóch części, oddzielonych przerwą (około 15 - minutową). Koncerty rozrywkowe nie zawsze mają przerwę. Dokładny czas trwania utworów znajduje się w programie koncertu na stronie wydarzenia.

6. Czy w budynku jest szatnia?
W CKK Jordanki znajdują się 3 szatnie. Jedna na parterze, dwie na poziomie -1. Szatnia jest obowiązkowa i darmowa.

7. Jak się ubrać na koncert?
Podczas koncertu obowiązuje strój elegancki, wieczorowy.

 8. Co jeśli spóźnię się na koncert?
Jeśli spóźnicie się Państwo na koncert, zajęcie miejsca w sali będzie możliwe dopiero w przerwie. Prosimy stosować się do zaleceń obsługi koncertów

9. Jak nie należy się zachowywać podczas koncertu?
W czasie koncertu:
- nie należy jeść ani pić
- nie można fotografować ani filmować
- nie można rozmawiać
- nie należy używać telefonu

10. Kiedy należy klaskać?
Na zakończenie utworu. W przypadku dzieł, które składają się z kilku części, artystów nagradzamy oklaskami po zakończeniu całości, a nie w krótkich przerwach miedzy częściami.

11. Jakie wybrać miejsce: na balkonie czy na parterze?
Akustyka Sali Koncertowej jest bardzo dobra w każdym miejscu. Wybór miejsca to kwestia Państwa gustu.

12. Czy na widowni są miejsca przeznaczone dla niepełnosprawnych?
Osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim, mogą zająć miejsca przy sektorze X, w którym będą mieli więcej przestrzeni i lepszy komfort uczestnictwa w koncercie. Zakupu biletu w miejscu sektora X można dokonać jedynie w kasie CKK Jordanki, bądź po wcześniejszej telefonicznej bądź mailowej rezerwacji w godzinach pracy kasy - tel: 56 642 43 79, e-mail: kasa@tos.art.pl
Wejście na sektor X znajduje się na poziomie -1, do którego można wygodnie zjechać windą.

13. Czy można wyjść z sali podczas koncertu?
Można wyjść z sali, jednak należy to robić tylko w wyjątkowych sytuacjach, gdyż przeszkadza to innym osobom oraz artystom. Ponowne wejście do sali jest niemożliwe. Należy zastosować się do zaleceń obsługi koncertu.

14. Czy w Sali jest klimatyzacja?
Tak, zarówno Sala Koncertowa jak i Sala Kameralna posiadają klimatyzację.

15. Jak odnaleźć swoje miejsce w Sali?
Przed każdym koncertem obsługa Toruńskiej Orkiestry Symfonicznej jest do Państwa dyspozycji i chętnie wskaże miejsce przydzielone na bilecie. Już podczas weryfikacji biletów Organizator doradza wybór szatni oraz wskazuje najłatwiejszą drogę dotarcia na miejsce. Dodatkowo w sali, tuż przy poszczególnych wejściach, umieszczone są jej plany.

16. Czy w miejscu koncertu dostępny jest parking?
Na terenie CKK Jordanki znajduje się niestrzeżony płatny parking podziemny,  mieszczący 185 samochodów.