FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Gdzie można kupić bilety?

Bilety na nasze wydarzenia można zakupić:
a)      Stacjonarnie: w kasie biletowej w CKK Jordanki, Al. Solidarności 1-3, 87-100 Toruń. Kasa czynna jest od wtorku do soboty w godzinach 13.00 - 19.00 oraz na godzinę przed koncertem (w miejscu gdzie będzie się on odbywał). Dane kontaktowe: tel: 56 642 43 79, e-mail: kasa at tos [dot] art [dot] pl
b)     On - line: poprzez stronę www.biletytos.pl , www.tos.art.pl oraz bilety24.pl

Czy można zwrócić zakupiony bilet?

Jeżeli bilet został zakupiony w kasie stacjonarnej, jego zwrot jest możliwy na zasadach ujętych w § 7 regulaminu sprzedaży znajdującego się jako załącznik na stronie: http://tos.art.pl/pl/static_32_234_Bilety___sezon_artystyczny_2019_2020.html
Jeśli bilet był kupiony w sprzedaży internetowej- nie podlega zwrotowi, zgodnie z w/w regulaminem, opublikowanym na stronie www.tos.art.pl, w zakładce BILETY.

Czym jest Voucher?

Voucher – bilet prezentowy uprawnia do uczestnictwa w jednym wybranym koncercie po jego wymianie na bilet wstępu w kasie biletowej. Voucher można zakupić w kasie stacjonarnej. 

Czy podczas koncertu można filmować lub robić zdjęcia?

Z uwagi na prawa autorskie i pokrewne nie można nagrywać ani fotografować artystów w trakcie koncertu.

Ile trwa koncert?

Zwykle koncert trwa około dwóch godzin. Koncerty symfoniczne zazwyczaj składają się z dwóch części, oddzielonych przerwą (około 15 - minutową). Koncerty rozrywkowe nie zawsze mają przerwę. Dokładny czas trwania utworów znajduje się w programie koncertu na stronie wydarzenia.

Czy w budynku jest szatnia?

W CKK Jordanki znajdują się 3 szatnie. Jedna na parterze, dwie na poziomie -1. Szatnia jest obowiązkowa i darmowa.

Jak się ubrać na koncert?

Podczas koncertu obowiązuje strój elegancki, wieczorowy.

Co jeśli spóźnię się na koncert?

Jeśli spóźnicie się Państwo na koncert, zajęcie miejsca w sali będzie możliwe dopiero w przerwie. Prosimy stosować się wtedy do zaleceń obsługi koncertów.
Prosimy o przybycie na koncert odpowiednio wcześniej - przynajmniej 15 min. przed jego rozpoczęciem.

Jak nie należy się zachowywać podczas koncertu?

W czasie koncertu:
- nie należy jeść ani pić
- nie można fotografować ani filmować
- nie można rozmawiać
- nie należy używać telefonu

Kiedy należy klaskać?

Na zakończenie utworu. W przypadku dzieł, które składają się z kilku części, artystów nagradzamy oklaskami po zakończeniu całości, a nie w krótkich przerwach miedzy częściami.

Jakie wybrać miejsce: na balkonie czy na parterze?

Akustyka Sali Koncertowej jest bardzo dobra w każdym miejscu. Wybór miejsca to kwestia Państwa gustu.

Czy na widowni są miejsca przeznaczone dla niepełnosprawnych?

Osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim, mogą zająć miejsca przy sektorze X, w którym będą mieli więcej przestrzeni i lepszy komfort uczestnictwa w koncercie. Zakupu biletu w miejscu sektora X można dokonać jedynie w kasie CKK Jordanki, bądź po wcześniejszej telefonicznej bądź mailowej rezerwacji w godzinach pracy kasy - tel: 56 642 43 79, e-mail: kasa at tos [dot] art [dot] pl
Wejście na sektor X znajduje się na poziomie -1, do którego można wygodnie zjechać windą.

Czy można wyjść z Sali podczas koncertu?

Można wyjść z sali, jednak należy to robić tylko w wyjątkowych sytuacjach, gdyż przeszkadza to innym osobom oraz artystom. Ponowne wejście do sali jest niemożliwe. Należy zastosować się do zaleceń obsługi koncertu.

Czy w Sali jest klimatyzacja?
Tak, zarówno Sala Koncertowa jak i Sala Kameralna posiadają klimatyzację.
Jak odnaleźć swoje miejsce w Sali?

Przed każdym koncertem obsługa Toruńskiej Orkiestry Symfonicznej jest do Państwa dyspozycji i chętnie wskaże miejsce przydzielone na bilecie. Już podczas weryfikacji biletów Organizator doradza wybór szatni oraz wskazuje najłatwiejszą drogę dotarcia na miejsce. Dodatkowo w sali, tuż przy poszczególnych wejściach, umieszczone są jej plany.

Czy w miejscu koncertu dostępny jest parking?

Na terenie CKK Jordanki znajduje się niestrzeżony płatny parking podziemny,  mieszczący 185 samochodów. 

Jak zakupić bilety grupowe?

Oferta biletów grupowych skierowana jest do grup zorganizowanych liczących powyżej 15 osób.
Grupom zorganizowanym oferujemy: fachową pomoc przy tworzeniu rezerwacji, wyborze najlepszych miejsc, wydłużony termin potwierdzenia rezerwacji, dogodny termin płatności.

Szczegóły: zakładka Bilety